Tutorial – Instalare – Configurare – HyperIM – Cum sa faci sa-ti arate melodia la status de la yahoo messenger

26 03 2009

Deci o sa va trebuiasca Winamp + Yahoo! Messenger (recomandate sunt versiunile 8+) + HyperIM. Sunt o multime de soft-uri sau plug-in-uri cu care poti sa faci chestia asta. Dar cel mai avansat cred ca este HyperIM. Il gasiti aici (e al 2-lea in lista de acolo).

  1. Download, Install, Run. Cred ca stiti sa faceti acesti trei pasi :-/
  2. Acum o sa va puna sa alegeti un user si o parola, ca in acest print. La profile name scrie ‘default’. Daca nu scrie, puneti voi. La parola puneti tot ‘default’.
  3. Bifati optiunea “I don’t need this user feature, so remember and don’t ask again.” Enter!
  4. O sa va apara programul. Main window. Acum trebuie sa bifati plug-in-urile care va trebuie. Cele de la care o sa ia informatie, cele catre cine o sa trimita informatie si altele aditionale. Recomandat este sa faceti ca in acest print! Sunt trei coloane. Bifati exact cum e si la mine.
  5. Bun, acum trecem la setarile programului. Cand aveti fereastra HyperIM activa apasati CTRL+SHIFT+P, sau va duceti sus, in meniu, la File si Settings. Aici bifati ca in acest print.
  6. Acum sa-l facem sa arate ceva la status. Din fereastra de editare, adica aceasta, bifati ‘Custom’. Acum duceti-va mai jos unde e loc pentru tastare si ce veti scrie aici va v-a aparea la status in Yahoo! Messenger (si in alte programe, cum ar fi Skype, Xfire, Google Talk).
  7. Acum stergeti tot ce scrie in acea casuta si scrieti asa (copy de aici, si paste acolo)
    %mSong% %mLen% %mState% /y:m
    Apasati OK.
  8. Acum uitati-va la status in messenger. Trebuie sa arate. Daca nu arata, ceva nu ati facut corect. Scrieti un comentariu si o sa va ajut.

Pana aici totul e bine. Sunt mult mai multe optiuni in HyperIM. De exemplu, daca aveti multimessenger, si stati pe mai mult de un ID, si vreti sa va arate acelasi status, din HyperIM, pe toate ID-urile faceti asa: Acolo unde ati bifat plug-in-urile, in prima casuta “Enable status for:”, dati dublu click pe “Yahoo Messenger status”. Bifati ultimul checkbox “Work under multi-messenger compatibility” si scrieti-va ID-urile mai jos. Tot din fereastra asta, bifati “Don’t change my status if I’m Invisible in YM”, daca vreti ca sa nu va scoata de pe invizibil in cazul in care puneti un nou status.

Site-ul HyperIM este aici. De aici mai puteti lua alte plug-in-uri, intra pe forum in cazul in care aveti erori cu unele plug-in-uri, etc.
Tutorialul acesta este facut pe versiunea HyperIM 2.14. Deci daca aveti o versiune mai noua, sau mai veche, este problema voastra.

Daca nu-ti merge, citeste mai jos!

PS1:
Pentru cei care au probleme si nu le arata statusul, download acest plugin si dupa aceea dublu click pe el. Se va inchide hyperim si va scrie ca a fost instalat.
In cazul in care nu merge dat dublu click pe el (adica spune windows cannot open this file, a.k.a nu recunoaste extensia) intrati in hyperim, din meniu, File, Settings. Click pe ‘Restore file association’. Save si incercati iar sa dati dublu click pe ce ati downloadat mai sus.

PS2: (PS3 este ‘the easy way’)

Mai e o mare problema care face sa nu mearga hyperim. Registrii. Cand instalezi o versiune de mess peste alta versiune, cateodata nu se updateaza si registrii.
Click Start->run. tastati regedit si dati enter
Dupa asta duceti-va in:
HKEY_CURRENT_USER\Software\yahoo\pager
Version de acolo trebuie sa coincida cu versiunea de mess. In yahoo messenger click pe Help si About. Daca nu coincid, modificati in registrii Version (dublu click). Scrieti in regedit versiunea din Help/About.
De exemplu la mine era 9.0.0.644 si nu mai mergea nimic din hyperim. Am modificat in 9.0.0.1389 si acum merge perfect!

PS3:

Apropo, a aparut messenger 9.0 FULL (FINAL). Build 9.0.0.2136. Download de aici si ca sa mearga hyperim-ul, download .reg-ul de aici, open, click Yes (sau ce mai cere pe acolo), restart la hyperim si la mess, si gata :)

Atentie: NU mai schimbati statusurile repede. Intre schimbarile de status, sa fie un delay de ~3, 5 secunde. De aceea multora li se blocheaza statusul.

Si daca vi s-a intamplat sa vi se blocheze statusul, din motive diferite (un ex ar fi ca ati schimbat melodia prea repede) asteptati. O ora, mai putin, mai mult. Nu se stie. In tot acest timp nu mai puneti alt status, ca nu faceti decat sa prelungiti timpul. Asteptati ~1h si incercati sa puneti iar status.

UPDATED!
Alta metoda: (atentie! NU instalati SI hyperim SI plugin-ul de mai jos!)

Download de aici acest plug-in, instalati-l, inchideti si redeschideti winamp (in caz ca-l aveti deschis la momentul instalatii) si atat!. O sa mearga! E aproape imposibil sa nu mearga acest DLL.
Partea proasta e ca nu are atatea functii ca hyperim, dar macar arata statusul, ceaa ce multi cauta!
Pentru cei care nu pot downloada setup-ul de mai sus, click aici!

By: www.darky14.com

Acțiuni

Information

16 responses

31 03 2009
darky

Ma, in primul rand trebuia sa-mi ceri acordul pentru asta, ceea ce n-ai facut.
Si-n al doilea rand trebuia sa dai copy paste doar la o mica parte, si sa scrii sub acea parte „cititi mai departe aici”, unde „aici” sa duca spre articolul original.

Si asa cred ca ar trebui sa faci la fiecare articol copiat din alta parte. Prin acest mod respecti munca depusa de autor.

31 03 2009
M4d4lyN

din cate vezi am pus site-ul la sfarsit 😉 !!!

31 03 2009
darky

Da, dar nici macar nu ai linkat.
Si cum ramane cu partea din a doua fraza din comentariul de mai sus?

31 03 2009
M4d4lyN

In al doilea rand … ok linkez ala stai linistit !!! momentan sunt la munca … o sa il linkez !!! si o sa apari si la parteneri 😉 din cate vezi au fost puse tutoriale atunci in ziua aia nu a fost finalizat … Sonic nu a avut timp sa se ocupe aproape deloc !!! si eu doar ce am mai intrat m-am uitat am mai postat sau nu si cam atat !!!
Cat despre copiere … daca vreau pun daca nu nu ma obliga nimeni ! tine de moralul fiecaruia … si din cate vezi mi-am dat seama de cat de mult ai muncit si esti singurul caruia am pus sursa !!! ca am uitat sa o linkez asta e alta mancare de peste care oricum o sa o „mananc” 😉 !!!

6 05 2009
aly

pentru messenger 9 nu merge hyperim??

7 05 2009
M4d4lyN

inca nu …

1 06 2009
John Doe

chestia cu pimgback e „low-lame” . HyperIM merge foarte bine daca sti sa-l folosesti. Crede-ma, mi-a luat 2 ore sa deslusesc cum functioneaza acel plug-in cu status pentru web. Din fericire am rezolvat problema foarte simplu.
Adauga si asta la tutorial

2 06 2009
M4d4lyN

John Doe observ ca esti dispus sa ne ajuti 🙂 cu pareri si opinii si esti dispus sa iti imparti cunostintele cu noi ! ai vrea sa te adaug ca scriitor pe acet blog ? si sa iti faci tutoriale etc ! si sa imparti cu noi cunostintele tale !

30 06 2009
Yon3l

nu imi merge am facut cum ai zis u si nu merge

2 07 2009
M4d4lyN

intrati pe noul site de tutoriale http://www.tutorialeit.ro
ma ocup de ala !

26 09 2009
w33z3r

nu ma asculta hyperIM-ul asta .. setez cva acolo..sa imi apara la status, dar imi apar tot alte statusuri din trecut :))

29 09 2009
yahoo invisible detector

Mai, eu am folosit mai mereu http://www.invizibili.com … chiar am avut probleme cu iubita si am crezut ca se ascunde sau ca nu vrea sa vorbeasca cu mine si ea de fapt era online :)) … mi se pare cel mai bun site de pana acum … ydetector si restul au dat gres cam in 50% din scanari … invizibili.com a gresit doar o data, daca imi aduc eu aminte 😀

Acum nu stiu, depinde de fiecare, dar eu tind sa-l utilizez in fiecare zi pe acesta! Succes tuturor si sper sa nu aveti aceeasi problema ca mine! 😉

8 11 2009
Filth

mah la un momentdat mi-a aparut melodie dupa acea a disparut

14 12 2009
alex

ESTI F TARE FRATE.

17 02 2010
marius

am instalat programul,totul a fost ok pana cand am dat copu-paste sa introduc statusul.cand dau ok imi apar statusuri mai vechie de-ale mele.care-i treaba?am facut tot cum trebuia

21 11 2010
Anca

nu mai stiu ce nume avea acel program pe care l-am instalat( acum vreme…) pentru a vedea, pe nessenger, ce muzica ascult… nu gasesc si pace…
puteti sa ma ajutati? Va rog!
..chiar nu mai stiu ce sa fac si pe unde sa mai caut…
Ma omoara cu zile, daca las busy la stat-us si daca vreau sa ascult muzica pe winamp, imi scoate busy, apoi alege la intamplare, din istoricul meu cu status-uri, orice mesaj vrea… Nu mai pot cu el…
Nu stiu cine m-a pus sa-l instalez…. cap sec ce am…
Va rog, cine stie sa am ajute… Am nevoie de ajutor…

Multumesc foarte mult!!!
Anca

Lasă un răspuns

